PC-herstellingen

PC-herstellingen

Uw computer in goede handen.


Een defect aan uw computer, laptop, printer, server of tablet? Geen probleem, bij Inside Parts helpen onze gekwalificeerde technici u graag uit de nood. We beschikken over een eigen technische herstelruimte, komen ter plaatse of kunnen u misschien helpen vanop afstand via het internet.

Let's check IT >> Full Service Package

Net als uw auto heeft ook uw computer nood aan een jaarlijks onderhoud. We helpen u graag. Virussen, computerinbraak, ongewenste reclame, verlies van snelheid van uw systeem, vuil en stof, verlies van data, ... Dit zijn ongemakken die het gevolg kunnen zijn van het niet regelmatig laten nakijken van uw systeem. Deze ongemakken kunnen schade veroorzaken aan uw computer die vaak grote kosten met zich meebrengt. U kan dit voorkomen door een jaarlijks onderhoud te laten uitvoeren op uw computer.

Full Service Package: 120 euro incl. BTW.

+ Volledig fysiek nazicht
+ Controle op malware
+ Controle van uw bescherming (anti-virus)
+ Vuil en stof verwijderen
+ Opkuis bestanden & register
+ Update software
+ Rapport & advies

Het binnenbrengen van defect computermateriaal is eenvoudig. U kunt zonder afspraak steeds tijdens onze openingsuren terecht in onze showroom. U geeft er uw defect apparaat af aan onze medewerker die zorgvuldig de nodige notities zal maken en uw gegevens zal invullen. Indien mogelijk zal hij u de kostprijs bij benadering laten weten en u de hersteltermijn mededelen. Na herstelling van uw apparaat wordt u door 1 van onze medewerkers gecontacteerd en kunt u uw herstelling komen afhalen. Het is steeds aan te raden, indien mogelijk, gebruik te maken van ons herstelformulier die u reeds vooraf volledig invult en meebrengt.

Uiteraard komen wij ook ter plaatse. Vooral voor zelfstandigen en KMO's is dit heel handig, zo staat de herstelling niet in een wachtrij en beperken we uw tijdsverlies. Klanten met een supportcontract krijgen steeds een prioritaire behandeling en kunnen rekenen op opvolging. Lees hier meer over wat een supportcontract kan betekenen voor uw bedrijf. Naast herstellingen ter plaatse kunnen we ook het defect apparaat komen afhalen, herstellen te Inside Parts en komen terugplaatsen.

In sommige gevallen kunnen we telefonisch helpen of via een schermovername. In de praktijk wordt dit regelmatig toegepast bij kleinere software-problemen, instellingen van de computer of installatie van bepaalde software zoals een antiviruspakket.

Inside Parts herstelt ook producten die niet zijn aangekocht te Inside Parts. Inside Parts kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor het verlies van gegevens, het is aan te raden (indien mogelijk) een back-up te nemen van uw gegevens vooraleer u deze binnenbrengt. Inside Parts doet er altijd alles aan om u als klant een zo goed mogelijk service te bieden. Wij kunnen echter niet garanderen voor alle problemen een oplossing te voorzien. Bij grote moeilijkheden (en/of grote meerprijs) wordt de klant gecontacteerd vooraleer er verdere beslissingen worden genomen. Inside Parts zal NOOIT software installeren zonder voorgelegde licenties tenzij deze software 'freeware' is. Het kan gebeuren dat bepaalde hardware onder garantie is, dit wil daarom niet zeggen dat al het bijkomende werk ook onder garantie valt.