Supportcontract

Supportcontract

U kunt op beide oren slapen.


Een correcte opvolging van uw IT-infrastructuur, telefonische support, schermovername, preventieve controles van het netwerk en back-up, etc... zijn services die we aanbieden binnen een supportcontract.

Een supportcontract voor uw bedrijf biedt alleen maar voordelen. U betaalt een vast 3-maandelijks, half-jaarlijks of jaarlijks bedrag waarvoor u de nodige service van onze diensten in ruil krijgt, elke werkdag opnieuw. Afhankelijk van de aard van uw supportcontract bieden wij monitoring van uw netwerk, first-line support, reparaties, raportering, software-updates of nog andere zaken aan. U blijft gefocust op uw kernactiviteiten en de IT-kosten worden gereduceerd. U beschikt nog niet over een supportcontract? Contacteer ons voor meer informatie.

Naast een supportcontract zijn er nog andere belangrijke services waar we graag even kort bij stilstaan. In eerste plaats denken we hierbij aan garantie-uitbreidingen. Vooral naar bedrijfskritische systemen is dit een must. Denk maar aan een hardware-storing op uw server, bij een onsite 4 uur garantie zal uw workflow niet lang onderbroken zijn. Naast garanties zijn er ook de nodige update-contracten voor software (bv. boekhouding en antivirus) en beveiligingssytemen zoals een firewall. Een groot voordeel om hiervoor steeds ten rade te gaan bij Inside Parts is dat wij alle contracten nauwkeuring opvolgen en u laten weten wanneer de vervaldatum nadert.